Друзі, під час війни є певні обмеження по відправкам замовлень. Детальніше.

Підсидільні труби

Підсидільний штир – це пристрій у формі звичайної труби, пристосований для з’єднання сідла з рамою велосипеда. Ця деталь досить важлива, через те, що відповідає за комфорт і безпеку під час поїздок. Злам штиря чи хомута, який його кріпить, може спричинити падіння з велосипеда та серйозні травми, а в окремих випадках навіть до трагедії. Тому вибору дійсно якісного штиря треба приділяти особливу увагу.


Каталог/Фільтр
Сортувати:

Як правильно вибрати підсідільні труби?

Першим критерієм вибору, на який слід звертати увагу при виборі, буде довжина штиря. Цей показник впливає на посадку велосипедиста, та надає можливість регулювати сидіння по висоті. Для забезпечення надійного кріплення у верхній частині штиря розташовано хомут, який надійно фіксує сидіння, а його нижня частина встановлюється в раму велосипеда. Хомут допомагає надійно затиснути штир (у деяких випадках використовують болтове з’єднання), при необхідності можливо швидко послабити хомут і встановити необхідне налаштування висоти руля. Для цього велосипедисту потрібно мати при собі шестигранник відповідного розміру або викрутку.

Які підсидільні штирі більш розповсюдженні?

Самими розповсюдженими видами кріплень є жорсткі штирі. По зовнішньому вигляду вони являють собою трубу з кріпленням для сидіння. Такі штирі досить прості в експлуатації, вони не потребують будь-якого обслуговування, мають відмінну якість, легкість і надійність. Єдиним суттєвим недоліком їх конструкції є обмеження комфорту під час використання, якого, однак вистачає для більшості власників велосипедів (встановлюються більш ніж на 90 відсотків усіх сучасних моделей). Правильно підібране сідло в купі з добре накачаними колесами, буде гарантувати комфорт і зручність поїздки. Для виготовлення жорстких штирів використовують наступні матеріали:

  • Найдешевшим і самим поширеним варіантом буде сталь, відрізняється надійністю та змогою витримувати великі навантаження;
  • Алюміній та його сплави також мають часте застосування, вироблені з нього штирі значно легші за сталеві конструкції, майже не має схильності до появи корозії;
  • Карбонові штирі у два рази легші за алюмінієві, але значно дорожчі;
  • Титанові конструкції досить міцні, легкі та зручні, але їх вартість перекреслює усі переваги.

Для зменшення ваги виробу виробники можуть використовувати спеціальні труби з різною товщиною стінок. Тобто в місці з’єднання з рамою, штир буде товщим, а ближче до сидіння, його товщина стане меншою. Відповідно такі штирі також будуть дорожчі у порівнянні зі трубою стандартного розміру.

Якою має бути труба під сідло?

Підсидільний штир повинен мати найвищий рівень надійності та міцності, адже ці показники безпосередньо впливають на безпеку використання велосипеда. Якщо штир зламається під час поїздки, відчуття будуть не з приємних. Самими надійними слід вважати титанові штирі, зламати їх майже неможливо, але їх вартість для середньостатистичного велосипедиста занадто висока. Далі в рейтингу надійності розташувалися сталеві штирі, вони ламаються вкрай рідко.