Як правильно обрати велосипедний руль?
По-перше, треба усвідомлювати, що кожне кермо призначене для окремого різновиду велосипедів, тобто руль для шосейного байка не буде підходити до гірської моделі. Вибираючи руль, треба звертати увагу на наступні параметри керма:
- Кількість можливих способів тримати кермо руками, які дозволяють міцно його утримувати та спрямовувати його в потрібному напрямку. Під час здійснення довготривалих подорожей, потрібно іноді змінювати положення тіла та рук, це поможе зняти напруження з кисті та зап’ястя руки, облегшити навантаження на спину та поперек. Якщо під час поїздки на велосипеді дують пориви вітру, краще зайняти велосипедисту горизонтальне положення. А ось при повільній поїздці в межах міста, тіло краще тримати вертикально. Якщо руль має лише два положення, він не підійде для тривалих поїздок, через те, що дозволить тримати тіло лише в вертикальному становищі;
- Перед тим як купити вело кермо, треба з’ясувати співвідношення між кермом і виносом, кріпленням перемикачів швидкості, гальмівної системи та іншого навісного обладнання;
- Кермо має гасити вібрації, бути достатньо міцним і потужним. Такі якості в повній мірі залежать від матеріалів, що використовувалися для виробництва керма;
- І найголовніше, кермо на велосипед повинно бути максимально зручним. Так один різновид руля може підходити одному велосипедисту, але зовсім не подобатися іншому. Треба розуміти, що при пересадці з одного типа керма на інший, спершу будуть виникати деякі незручності, які з часом минуть.
Які типи керма частіше використовують?
Вибір керма залежить від типу велосипеда, на який він буде встановлюватися та стиля його використання. Під час продажу велосипеда, він комплектується відповідним кермом, але іноді у власника виникає потреба його замінити на більш привабливу модель. Сучасні рулі для велосипедів бувають наступної форми:
- Гірські прямі;
- Дорожні (кермо підняте вертикально догори);
- Руль «баранячі роги», використовують для швидких перегонових моделей велосипедів;
- Кермо для походів у формі метелика;
- Рулі що нагадують коров’ячі роги;
- Кермо H-type.
В прямій конструкції керма передбачене лише одне положення рук, така конструкція ідеально підходить для поїздок в умовах бездоріжжя. Але при встановленні в ньому наконечників, кількість положення рук збільшиться до двох, чи навіть більше одиниць. Кермо не підходить для швидкісних і тривалих поїздок, але дуже гарно себе поводить під час маневрувань на вузькій гірській стежці. Велика кількість положень рук, як раз необхідна при тривалих подорожах, вони дозволяють відпочивати рукам при зміні їх положення.